This true, my form is something odd

but blaming me, is blaming God,

Could I create myself anew

I would not fail in pleasing you.

If I could reach from pole to pole

or grasp the ocean with a span,

I would be measured by the soul

he mind's the standard of the Man.

 

 

我的樣子確實有點古怪,

但是怨我就是怨上帝;

如果我能重塑自己 我將不會使你不悅。

如果我能自由奔走天南地北

或者隨心所欲橫越大洋,

人們會以靈魂來度量我;

這便是我。

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    瑪基 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()